clash of clans hile

21 Ocak 2014 Salı


oyun tanımı 





Dünya çapında milyonlarca oyuncunun severek oynadığı Clash of Clans, Android tablet ve telefonlara giriş yaptı. Supercell tarafından geliştirilen destansı savaş stratejisi oyunu Clash of Clans ile köyünüzü inşa edin, askerlerinizi eğitin ve oyuncularla çevrimiçi savaşın keyfini çıkarın. Tamamen ücretsiz olmasıyla dikkat çeken oyunda barbarlar, savaşçı sihirbazlar, ejderhalar ve diğer güçlü dövüşçülerden oluşan bir ordu kurun ve oyuncu klanına katılarak yükselin veya kendi klanınızı oluşturun.

HİLESİZ NORMAL APK :::  TIKLA

HİLELİ APK  ::::::   TIKLA

para hilesidir
rar şifresi yoktur :))



alternatif hile sayafadakini yapamayanlar için 

videodaki program linki   tıkla


ıp adresleri nasıl abd yapılır.

65 yorum:

Adsız dedi ki...

hıle calısmıyo telefonu tanımıyor bı yolu varmı lıtfen yardımcı ol

RECEP dedi ki...

Telefon modeli nedir

Mustafa Günaydın dedi ki...

iphone5s

Kamer Altinay dedi ki...

ben hileyi indirdim coins e 9999 yazdım gems e 9999 yadım ixilir e 9999 yazdım hack dedim connect device first die bişey çıktı yardım lütfen

RECEP dedi ki...

cihaz bağlantısı yani hile ile entegre olmamış tekrar baştan denermisiniz

Kamer Altinay dedi ki...

ama ben bu işlemi bilgisayarda yaptım tablet var ona indirmeye çalısıom tablette açılmıo neler tekrar baştan denersiniz derken ? adım adım anlatırmısınız size zahmet

RECEP dedi ki...

Hileyi kullanmak için telefonunuza ihtiyacınız yoktur. 
Çünkü indireceğiniz programla server'den direk olarak hesabınızdaki elmas ve diğer değerli eşyaların miktarını değiştirip çıkacaksınız sonrada telofonunuzdan yada tabletinizden girerek oyununuzu oynayabileceksiniz.
1Bilgisayarınıza kurup açılan sayfaya kullanıcı adınızı girin
2Bağlantı sağlandı yazısı görüldükten sonra programda açılacak sayfaya elmas değerlerini girebilir altın değerlerini girebibilir yada outo seçeneğiyle köyünüzün düzenini max savunma modunda otomatik olarak düzenleyebilirsiniz

Kamer Altinay dedi ki...

çok teşekkur ederim anlattığınız sizide çok rahtsız ettim fakat bi sorunum var hileli apk indirden indiriyorum ama kullanıcı adı girebileceğim bir sayfa gelmio yani direk hack sayfası gelior orayada kullanıcı adımı yazamadığım için hileyi indiremiyorum Ne yapabilirim Bu konularda Biraz cahilimdir kusura bakmayın hatta mumkunse telefon numaranızı verebilirseniz ordan konusalım yazılarla anlatlan şeylere pek kafam basmazda :)

Kamer Altinay dedi ki...

He bide kullanıcı adına hangi kullanıcı adını yazıcam onuda söylerseniz çok sevinirim

RECEP dedi ki...

Hocam youtube de bir çok hile nasıl yapılır sorusuna video anlatımını mevcut sizin için daha iyi olur sanırım youtube girin oyun adı hile nasıl yapılır.

münker karatay dedi ki...

Öncelikle TEbrik ediyorum Böylebir Hile bulduğunuz için Hile güzele benziyor Fakat kullanıcı adı yazabileceğim bir yer olmadığı için telefonuma Bağlanmıyor yardımcı olurmusunuz lütfen

RECEP dedi ki...

alternetatif hile videosu eklendi

münker karatay dedi ki...

işte kardeşm bizimde sıkıntı yaşadığımız yer orda adam orda *********@gmail.com diye yazıor kullanıcı adı yerine bizde o yer gelmior bizde direk android yada iOs seçme yeri gelio bide gems gold ve ilixir yerleri gelior

Kamer Altinay dedi ki...

Ama bak o arkadaşda kullanıcı adı na gmail hesabını yazabiliyor ama bende gmailimi yazıcak yer yok nasıl çözebiliriz bu durumu

RECEP dedi ki...

bizdeki hile ile youtubedeki hile farklı dır yani son eklediğimiz alttaki video yalnız onu yapabilmeniz için ıp değiştirmeniz gerek linki videonun altına ekliyorum ekliyeceğim link videoda kullanılan programdır

ahmet gökebakar dedi ki...

o koyduğunuz videodaki hile sizde çalışıyormu acaba ? ben indirdidme gem gelmiyor bana

RECEP dedi ki...

Bilgisayarın Ip adresini abd Ip si ile değiştirirmeniz gerektiğini unutmayın

Kamer Altinay dedi ki...

Allah razı olsun Size son bir kez daha rahatsız ediceğim Ip adresini abd Ip si ile nasıl değiştiricem nolur soleyn son kez rahatsız edicem bunuda soylerseniz şmdiden çok teşekkurler

ahmet gökebakar dedi ki...

recep kardeş çok teşekkur ederm ıp adresi ni değiştirdim oldu çok saol fakat bazı arkadaşlarımız ıp adresi değiştirmeyi bilemeyebilir oyuzden onuda anlatırsanız diğer arkadaşlarımada yardımcı olursunuz

RECEP dedi ki...

Araçlar menüsünden İnternet Seçenekleri bölümüne gidin
Bağlantılar sekmesine tıklayın.
Dial up bağlantısı kullanıyorsanız, o anda aktif bağlantıyı seçin ve Ayarlar düğmesine tıklayın.
"Bu bağlantı için proxy sunucu kullan" yazılı onay kutucuğunu işaretleyin.
IP adresini ve Port numarasını yazın, TAMAM düğmesine tıklayın.
Kablo veya DSL kullanıyorsanız, LAN Ayarları düğmesine tıklayarak, bağlantı için 4 ve 5. adımları tekrarlayın.
Tamam düğmesine tıklayarak bitirin. Artık dilediğiniz siteye anonym olarak girebilirsiniz.

Not: abd Ip iç google arama yapıp kolaylıkla bulabilirsiniz bir çok proxy sunucuları yayınlayan site var şöyle arayabilirsiniz.abd açık proxy sunucuları

Kamer Altinay dedi ki...

sen bu anlattığını videoya çekip bu siteye atsan mukkemmel olur be kardeşm :)

ahmet gökebakar dedi ki...

ARaçlar menüsünü bulamadım gitti ya Nerde bu menü :D

Kamer Altinay dedi ki...

kardeş Herşeyi buldum yaptım tek takıldığım yer Ip adresine ve port numarasına ne yazıcam bunuda soylersen yapıcam kardeşm lütfen yardım et

RECEP dedi ki...

İlgili video eklendi

Yunus Ayan dedi ki...

kardeş videolar çalışmıyor ki

oguzhan dedi ki...

Kardes ben telefona indiriyorum dosya acilmiyor diyor ne alaka ?

RECEP dedi ki...

Hile pcd çalışıyor mobilde değil

RECEP dedi ki...

Kanal fest edilmiş videolar yenilenecektir

hüseyin atasoy dedi ki...

s.a kardeşim programı indirdim fakat ıd yazacağım yer çıkmıyor direk gems ve oinsi seçeceğim er çıkıyor onu seçip hack deyince hata veriyor gözünü seviyim bi yardımcı ol bi haftadır uğraşıorum kafayı yiyeccem

Adsız dedi ki...

Hile suan guncelmi hocam?

efser dedi ki...

hocam start basiyom guncellemek istiyo

Adsız dedi ki...

merhaba hileyi indirdim pc yukledim ama kullanıcı adı felan cıkmadı

Harun Öcalan dedi ki...

Kolay gelsin. Hileyi indirdim ilk kez sorunsuz bi indirme gerçekleşti ama ID bölümü yok yardımcı olur musunuz?

Harun Öcalan dedi ki...

Şimdiden teşekkürler.

Toygar Acar dedi ki...

programi indirdim hata veriyor napıcaz şimdi

tekin burhan dedi ki...

64 bit te calışmıyır çözümü var mi???

Erkan Parlak dedi ki...

kardeşim bu program çalışmıyor tamam eyw .. ıd giriyoruz
gems tamam cihaz olarak other seçiyorum start dediğimde ise güncellemek için tamam ı tıklayın yazıyor tıkladığıda ise arkadaşlık sitesi açılıyor buna bir açıklık getirebilirsen sevinirim arkadaşım şimdiden uğraşına teşekkürler

RECEP dedi ki...

inceleme yapılıyor birazdan bilgi verilecektir

RECEP dedi ki...

iki proda da sorun yok güncelleme bağlantı kuralamadığında çıkıyor güncellemede değil reklam sadece yani bağlantıyı iyi kurun arkadaşlar yorumlara zamanında cevap veremiyorum.yapan arkadaşlar yapamayanlara yardım olsun lütfen şuan işler çok yoğun giremiyorum fazla

Özkan Bayrakdar dedi ki...

Hileli apk dan exe dosyası çıkıyor? Uzantisini apk yapinca da olmuyor

RECEP dedi ki...

apk değil zaten exe dosyasısır.bir hile aracıdır,apk diye arayanlar olduğu için öyle etiket koyduk

Oguz Kalendar dedi ki...

Abicim indirdiğim dosyada clash of clans hack açılıyor eyvallah. Connection bölümünde detect device diyorum tuhaf bir hata çıkıyor çözemedim bana bir anlatırmısınız

Murad Tagiyev dedi ki...

Ozur dilerim.... bu hileyi indirib kullanilir hala getirdikde eski hilesiz olan silinecekmi???

RECEP dedi ki...

Hayır

Veysel Olgun dedi ki...

hileyi diyelim yaptık şehrin savunmasını falan yükselttik başka kişi şehrini hilelimi görüyor yoksa normal mi :)

RECEP dedi ki...

Normal

RECEP dedi ki...

Kimse şu an indirmesin hile güncel değil inceliyoruz sorunu

Gürcan Şahin dedi ki...

aynen hocam suanda indirdim bilgisayara sorun yaptı.

Galatasaray Aslan dedi ki...

yenilenince haber verecekmisin yani siteye yazarmısın haberimiz olsun

RECEP dedi ki...

tabiki yanıt ta atıcam herkeze

RECEP dedi ki...

ayrıca facebook sayfamızdanda duyuru yapılacaktır

Galatasaray Aslan dedi ki...

peki çok sürermi yani biraz acele edermisiniz bu arda cevap verdiğiniz içn teşekkrler

RECEP dedi ki...

Şuan süre hakkında bir şey diyemiyoruz.araştırmalarımız denmelerimiz.devam ediyor.özellik yabancı hilelere ağırlık gösteriyoruz şimdilik

Fatih Demircioglu dedi ki...

Hocam recep kardes sana güveniyoruz dört gözle bekliyoruz şimdiden allah razı olsun. ..

BEKİR KOÇAK dedi ki...

arkadaşlar andiroid s3 tanıtamıyor nasıl olcak vardımcı olurmusunuz

Ozgur Mutlu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
RECEP dedi ki...

Üst sağ köşede

Galatasaray Aslan dedi ki...

ya hileyi ne zmn güncellersiniz

RECEP dedi ki...

Hileyi bulmaya çalışıyoruz diğer oyunlar gibi kolay değil bulması arkadaşım yabancı sitelerin çoğu türkiye yasaklı bulmaya çalışıyoruz

Galatasaray Aslan dedi ki...

ama hileyi siz yapmıyormusunuz yani yabancıların hepsi türkiye yasaklı zaten bende baktım

Adsız dedi ki...

iyi günler yorumlarda geçen hata ile karşı karşıya kaldım nasıl bir yöntem ile çözüm bulabilirim ya da yeni bir program mı yayınlayacaksınız?

seyid dedi ki...

iosda çalışır mı

RECEP dedi ki...

Günceli bulabilirsek çalışır :)

RECEP dedi ki...

Malesef şu an için yok bende bağımlı oldum bu oyuna valla adamlar para basıyorlar hile o yüzden bulunamıyor

Adsız dedi ki...

hadi hile güncellensin artıkkk

Yorum Gönder

Yorumunuz admin tarafından değerlendirildikten sonra yayınlanacaktır.tşk